Jak brzmi kinyarwanda?

Już dwa tygodnie nic nie pisałem (tak bywa na zdychających blogach😉 ) więc dziś na szybko wrzucam kolejny filmik.

Filmik przedstawia 4 słynnych aktorów (wszyscy są podpisani, więc nie będę teraz ich przedstawiał) rozmawiających o czymś. Celem filmiku jest pokazanie Wam jak brzmi język kinyarwanda. I pomyślcie, że ja próbowałem się tego nauczyć.

W filmiku padają dwa na szybko rozpoznane przeze mnie słowa: amazi (woda) i kurdia (jeść), zatem jest to chyba taka sobie pogawędka przy śniadaniu.

Może konkurs pocztówkowy, kto zrozumie całą rozmowę? ;P Jak ktoś da radę to proszę bardzo, ale pocztówkę wyślę z Białegostoku. Można też sobie popuścić wodze fantazji i pozgadujmy o czym rozmawiają🙂 Tylko trzymajcie poziom🙂

Odpowiedzi: 5 so far

  1. 1

    lavinka said,

    Ja nawet tych dwóch słów nie zdołałam wyłowić😉

  2. 2

    kkarpieszuk said,

    amazi mowi maombi, zaraz po tym jak wypowiada slowo photo (a wlasciwie ktos mu je podpowiada a potem maombi powtarza).

    kurdia pod koniec mowi agathe i faktycznie trudno je wylowic jak sie nie wie czego trzeba sluchac🙂 kurdia wymawia sie „kurdzia” przy czym „k” prawie nie slychac. zatem w wykonaniu agate jest to nagle z takiego przydechu powiedziane „urdzia”/”urcia”

  3. 3

    kkarpieszuk said,

    32 sekunda sie zaczyna, Agathe mowi: „Nelly, kurdia [costam…] kuri ejo”. czyli na polski „Brygido, jedz [costam…] na dziś”😉

  4. 4

    lavinka said,

    Trzeba wiedzieć co wyłowić. Pewnie my dla nich też tylko szeleścimy😉

  5. 5

    futrzak said,

    Nie jest zle. Brzmi latwiej, niz mandarynski, ze o kantonskim juz nie wspomne (siedem tonów mają).
    A nwet tych sie niektorzy europejczycy nauczyli :)))


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

