Włączcie dziś o 13.00 Radio Euro (Radio Bis)

Dostałem szybki cynk, że dziś w Radio Euro (kiedyś nazywane Radio Bis) Helena Goldon (pamiętacie ją?) będzie opowiadała co CWR zrobiło w ubiegłym roku. W cynku była też informacja, że wspomniany będę ja i projekt rwandyjski, więc zapraszam do słuchania🙂

I mam prośbę: jakby ktoś mógł nagrać i nie zrobiło by to dla niego zbyt dużego problemu to bardzo proszę🙂 Ja niestety najpewniej nie będę mógł w tym czasie słuchać radia. Z drugiej strony Helena powiedziała, że będzie mieć nagranie, więc zobaczymy. Ale jakby ktoś mógł…🙂

Odpowiedzi: 3 so far

  1. 1

    tig3r said,

    Konrad, zgłosił się ktoś z nagraniem? Bo najpeirw ominął mnie film, teraz audycja radiowa… hmm czy coś jeszcze może mnie ominąć?

  2. 2

    Helena said,

    To, co prawda, pytanie do Konrada, ale zapraszam tutaj:

    http://polskieradioeuro.pl/Audycja.aspx?id=13064

  3. 3

    kkarpieszuk said,

    mi sie tamten filmik nie otwiera. to znaczy nie rusza, caly czas kreci sie kolko ze sie laduje.

    ale jak cos nagralem audycje (mikrofon podstawiony pod glosnik wiec jakosc cienka). zastanawiam sie czy wolno mi to wrzucic na strone…


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

