Widzisz punkty?

  1. http://www.gapyear.pl/w-drodze/konrad-jest-w-rwandzie.html
  2. Skończyły się pakiety edukacyjne
  3. Byłem w Warszawie na spotkaniu ewaluacyjnym zorganizowanym przez MSZ. Znów zobaczyłem stare twarze, spotkane przeze mnie przed wyjazdem na szkoleniu (i kilka nowych). Blog dostał kilka pochwał
  4. Oddałem (w końcu) mojemu sponsorowi, firme IMPAQ pożyczony laptop (to na nim napisałem większość tego bloga) i aparat fotograficzny (to nim zrobiłem większość zamieszczonych tutaj zdjęć). Jeszcze raz dziękuję!
  5. Znów zarejestrowałem się jako bezrobotny. Szwankuje mi nieco/poważnie zdrowie, więc musiałem odnowić pieczątkę w książeczce zdrowia.
ewaluujemy

ewaluujemy

1 Response so far

  1. 1

    kkarpieszuk said,

    khm, teraz skojarzylem ze szwankujace zdrowie mozecie skojarzyc z aids🙂 to nie to. wlasciwie to przez szwankujace zdrowie nie mialem jeszcze czasu tego zbadac


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

