Dostałem pakieciki :)

Hej, co jest?🙂 Napisałem, że ilość pakietów jest ograniczona, ale proszę śmiało zamawiać. Jak do tej pory zamówiono dwa pakiety na 300 dostępnych😐

Doszły do mnie właśnie zamówione pakiety od Krysi i mogę pokazać jak wyglądają. Może zdjęcie nie jest najlepsze, ale uwierzcie, że full profeska. Z jednej strony zdjęcie, z drugiej opis co na nim jest. W sumie 20 sztuk plus wkładka z mapą plus teczka.

dsc00547

Odpowiedzi: 2 so far

  1. 1

    tig3r said,

    Ekhm… „Jaki tu spokój na-na-na-naaa, nic się nie dzieje na-na-na-naaa, nikt się nie bawi na-na-na-naaa, wszyscy się nudzą na-na-na-naaa(…)”. Ja nadal czekam na swój pakiecik, mam nadzieję, że moje zgłoszenie dotarło🙂 Patrz Konrad jak sobie Afryka teraz radzi:

    http://pl.engadget.com/2009/02/24/rwandyjskie-chlopaki-poluja-na-wifi/

    Pozytywne chłiopaki, jak cały kontynent zresztą🙂

  2. 2

    tig3r said,

    Ja też dostałem🙂


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

