O, jestem też w Dziennik Polska The Times!

Tylko o mnie wspominają w zupełnie innym kontekście (artykuł o fenomenie Wykopu), więc ja też wspomnę tylko krótko. Na trzeciej podstronie jeden z użytkowników Wykopu wspomina, że dzięki niemu trafił na mój blog.

A zacytuję odpowiedni fragment, żebyście nie musieli grzebać:

– Oprócz tematów związanych z internetem, czego na Wykopie nie brakuje, interesuję się sportami ekstremalnymi i podróżami – opowiada Kacper. – Dzięki temu portalowi odkryłem m.in. świetnego bloga, pisanego przez polskiego wolontariusza pracującego w Rwandzie (https://konradjestwrwandzie.wordpress.com). Przed jego powstaniem nie korzystałem z amerykańskiego pierwowzoru Digg.com, więc było to dla mnie coś nowego.

Odpowiedzi: 12 so far

  1. 1

    lavinka said,

    To prawda, dzięki wykopowi i ja tu trafiłam. Żałuję,że tak późno.

  2. 2

    Kamil said,

    I ja również trafiłem tu z wykopu. Wykop effekt nie jest mitem🙂

  3. 3

    tig3r said,

    Dobra, ja też przyznaję się do wykopowego pochodzenia🙂

  4. 4

    uasic said,

    Ja w sumie nie pamiętam, skąd jestem, więc nie przyznaję się do niczego.

    Jestem zupełnie niewinna Wysoki Sądzie.

  5. 5

    Corvax said,

    Czuje sie odmniencem – szukalem na google roznicy miedzy tutsi i hutu i trafilem tutaj, ale za to wczesniej od Was bylem na biezaco:)

  6. 6

    Webi said,

    ja tez z wykopu \o/

  7. 7

    k. said,

    Twój blog wydawał mi się najlepszym przykładem😉 Pozdr.

  8. 8

    arthistka said,

    a ja jestem z http://religiapokoju.blox.pl a skąd Alkud Cię znalazł to już nie wiem:)
    może też z wykopu🙂
    Pozdrawiam

  9. 9

    ktoś said,

    A ja szukałem kiedyś informacji o filmie „Shooting Dogs” i tak mnie tu przywiodło a potem wciągnęła lektura

  10. 10

    tig3r said,

    Właśnie miałem zasugerować Konradowi napisanie notki o filmach poświęconych Rwandzie np. powyższy „Shooting Dogs” czy „Hotel Ruanda”. Skoro ubiegasz się o tytuł Bloga Roku to trzeba go moim zdaniem trochę ożywić

  11. 12

    tig3r said,

    Ale ja jestem ślepy, nie wiem jak ja ją ominąłem. Dzięki🙂 Ale nad ożywieniem bloga i tak pomyśl, chociaż na czas głosowania, ludzie którzy nie byli tutaj w momencie jak jeszcze byłeś w Rwandzie z pewnością to docenią, zrób to dla nich bo nas przekonywać raczej nie trzeba.


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

