American History X

Dostałem od Was ostatnio ochrzan, że po fakcie poinformowałem Was, że w tv był film Mandarlay. To teraz na szybko piszę: w TVN Siedem właśnie leci American History X (przetłumaczone jako „Więzień Nienawiści”). Jeśli ktoś mnie teraz czyta na bierząco i ma telewizor, polecam. Jeden z lepszych filmów mówiących o problemie rasizmu.

Odpowiedzi: 8 so far

  1. 1

    finwe.isilra said,

    Film doskonały rzeczywiście, widziałem go z trzy razy, rola Nortona to chyba jedna z jego najlepszych w karierze (dodałbym jednak jeszcze „Fight Club”).

    Piszę jednak w innym temacie, bo oferowałeś, ekhem, pomoc – wiesz, że grzebałem przy mojej stronie, tzn. zmieniałem kolory itp. w CSS. Wszystko u mnie w domu gra, jednak padłem z wrażenia kiedy zajrzałem na stronę w pracy – zupełnie niezmieniona, jak w oryginale! O co tutaj chodzi, może wiesz?? Zmieniałem w style.css wszystkie barwy, marginesy, strona powinna wyglądać całkiem inaczej i tak też jest u mnie na komputerze w domu, na innych jednak jest beznadziejnie… Byłbym wdzięczny za nakierunkowanie na błąd!

  2. 2

    finwe.isilra said,

    Ech, pospamuję jeszcze, wystarczyło odświeżyć przeglądarkę… głupi jestem. Ale i tak mam pytanie – skoro wcześniej z tym szablonem nigdy na danej przeglądarce strony nie otwierałem to skąd ona wiedziała, jak ta strona wcześniej wyglądała? Zdurniałem całkiem…

  3. 3

    kkarpieszuk said,

    wlasnie chodzi o odswiezanie. podpowiem, ze jesli chce sie na mur betpon odswiezyc trzeba uzyc ctrl+F5 lub shift+R (w roznych przegladarkach niektore nie dzialaja); wtedy na 100% powinno pobrac wszystkie skladowe pliki jeszcze raz.

    a w pracy ktos musial wejsc na strone na pewno. inaczej sama by nie wiedziala jak bylo🙂

  4. 4

    finweisilra said,

    Dzięki za podpowiedź i przepraszam za zawracanie głowy pierdołami w sumie:) Tylko jak to było, to pozostanie tajemnicą, bo komputer uruchomiłem po raz pierwszy po weekendzie i naprawdę nie wchodziłem w międzyczasie na nim na ten adresO_o

  5. 5

    zenek said,

    Jestes psem czlowieku, poczytaj troche najpierw co rosjanie zrobili w czeczenii, a potem nie waz sie umieszczac niczym niepotwierdzone zdjecia. Fakt to fakt, twoj wykop to scierwo.
    Pozdrawiam!

  6. 6

    kkarpieszuk said,

    zapewne zdziwił Was ten ostatni komentarz kynologiczny, zatem wyjaśnie:

    na wykop podeslalem link do artykulu o tym jak to rosyjscy okupanci czeczeni plawia sie w luksusie podczas gdy wiekszosc ludzi nie ma dachu nad glowami

    http://www.wykop.pl/link/133076/czeczenia-tonie-w-dostatku

    Tymczasem jak widac Zenuś być może należy do tych mitycznych …procent ludzi, ktorzy nie rozumieja czytanego tekstu, bo nie wiedziec czemu nie podoba mu sie ze krytykuje (tam krytykuje… linkuje do artykulu kogos innego) Kadyrowa i uwaza zarazem ze ze Kadyrowa krytykowac powinienem,

    Zenuś, zrelaksuje sie. Czytaj rzeczy, a nie przegladasz tylko obrazki. Jak masz jakies leki, nie zapominaj o nich…

  7. 7

    Webi said,

    a ja to skomentuje tak „:)”

  8. 8

    Monika said,

    dlaczego już nic nie piszesz:< nie mam co czytać!


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

