Skazano architekta ludobójstwa w Rwandzie

Nawet nie wiecie ile razy ostatnimi dni dostałem na GG, na maila, czy dziś w komentarzu link do informacji, że przywódca ludobójstwa w Rwandzie został skazany na dożywocie. Fajnie, że zaczęliście się interesować Rwandą.

Pisać nic o tym sam nie będę, tylko dam linka do jednego z artykułów na ten temat. Wybór padł akurat na ten, bo w nim jest zdjęcie z Nyamata, które chyba też już dobrze znacie.

Odpowiedzi: 2 so far

  1. 1

    finwe.isilra said,

    Milion w sto dni… Przy takich liczbach zaczyna się problem z naszym pojmowaniem, bo w pewnym momencie nie jesteśmy w stanie objąć ogromu tragedii i staje się ona abstrakcyjna…

  2. 2

    Grzegorz said,

    Witam
    Własnie dzis trafiłem na ten blog,ciekawy,gratuluje.Mam małą prośbe jestem kolekcjonerem etykiet z piwa,niestety afrykańskie browary nieodpisują na listy.Czy mógłby Pan odkleic pare-paredziesiąt:) etykiet i przesłać mi?.Pokrywam wszelkie koszty!
    Pozdrawiam
    Kolekcjoner


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

