Pierwsze wideo! Nelly śpiewa!

Czas spróbować wrzucić pierwsze filmiki🙂 Przy okazji postanowiłem zobaczyć jak je się obrabia w linuksowym programie Kino (to pierwsze podejście do tego programu, więc nie dziwcie się, że montaż przypomina filmy sprzed drugiej wojny światowej).

Na filmie można wysłuchać jak Rwandyjka (dobrze Wam znana Nelly) śpiewa  tradycyjną piosenkę. Brzmi znajomo?😉

A tutaj, na zdjęciu sekret tego, jak Nelly nauczyła się śpiewać. Ja jej dyktowałem, a ona fonetycznie zapisała to stosując zapis, jakby pisała w kinyarwanda.

dscn5298

Muszę jednak przyznać, że i bez ściągi dobrze jej to po jakimś czasie wychodziło.

Odpowiedzi: 10 so far

  1. 1

    bomba said,

    Czy możesz podać link bezpośredni do YouTube? Wideo wklejone na stronie działa zwykle dużo wolniej niż w YT

  2. 2

    Lookzovt said,

    pięknie🙂

    daj znać jak się przekonasz do Kino, bo ja jakoś nie mogę…

  3. 3

    kkarpieszuk said,

    jak sie zminimalizuje wideo ikonka w jego rogu to wtedy jest url🙂

  4. 4

    lavinka said,

    Mnie na stronie działa. Fajny ma głos, taka miła dziewczyna. Adoptujemy ją co? Jeszcze tylko „Góralu,czy Ci nie żal” trza ją nauczyć🙂

  5. 5

    bomba said,

    Dzięki za linka, fajnie śpiewa.
    A kliknąć w celu odsłonięcia urla nie mam czego, bo mam wyłączone obrazki. Włączenie obrazu powoduje już zacięcia i zgrzyty, ale to pewnie dlatego, że zazwyczaj mam jednocześnie otwartych kilkadziesiąt stron:) Walczę z tym nawykiem, ale nie daję sobie rady.

  6. 6

    bomba said,

    „jak sie zminimalizuje wideo ikonka w jego rogu to wtedy jest url ”

    U ciebie na stronie wszystko mi zdycha, jak próbuję odtworzyć clip, na niektórych innych stronach jest trochę lepiej, ale i tak nie wiem jak skorzystać z tego urla. Czy to się da skopiować? Nic mi nie wychodzi. Zwracam się z prośbą o konsultacje do nauczyciela informatyki:)

  7. 7

    kkarpieszuk said,

    hmm, podalem url🙂 klikasz i jestes na stronie YouTube, gdzie ogladasz film🙂

  8. 8

    bomba said,

    Ale ja nie o tym filmie, w poprzednim komentarzu są przecież wrażenia z „kotków dwóch”. Pytam ogólnie, jak skopiować adres z wklejonego clipu.

  9. 9

    kkarpieszuk said,

    heh, mi tez teraz nie dziala🙂 a dzialalo. cos chyba sie skopalo w playerze

  10. 10

    […] grudzień 20, 2008 · Zamieszczone w kategoriach Czas wolny, Edukacja rozwojowa, Po powrocie, pomoc rozwojowa &#183 Tagged lars von trier, manderlay, pomoc Nie, to o nie o tym filmie z Nelly w roli głównej […]


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

