Na nic już nie ma czasu

Wczoraj nie było sekundy by usiąść na net. Dziś wszedłem tylko po to, żeby to napisać. Wybaczcie i dajcie mi jeszcze chociaż trochę pobyć z Rwandą

Odpowiedzi: 16 so far

  1. 1

    Czytelnick said,

    W porządku, ale napisz czy w końcu udał się zakup rzutnika i oficjalne zakończenie szkolenia, bo internauci się stresują!

  2. 3

    Mat said,

    Jak wróci to da znać ;]

  3. 4

    Gratuluje kolejnej wygranej książki:]

  4. 5

    raven said,

    Witam wszystkich i szczególnie głównoprowadzącego blog😉
    Czytam od początku, niestety z braku czasu mam chwilowe zaległości i utknąłem na wątku „Wyniki ankiety”:
    https://konradjestwrwandzie.wordpress.com/2008/10/31/wyniki-ankiety-i-zaczynamy/

    Czy ktoś z ludzi dobrej woli może mi uprzejmie wyjaśnić, czy temat wpłat na konto i prezentów jest w dalszym ciągu aktualny?

    Pozdrawiam,
    r.

  5. 6

    Asia said,

    Nie, zbiorka zostala zakonczona.

  6. 7

    raven said,

    Kurczę… ;(

  7. 8

    raven said,

    To może w takim pytanie do prowadzącego audycję: czy znasz może jakieś inne akcje tego typu, inne zbiórki? Pisałeś o znajomościach ze szkoleń, że część osób wyjechała też na wolontariat – znasz kogoś takiego, komu można zaufać? W sensie, że faktycznie jak się przeleje pieniądze, to zostaną dobrze rozdysponowane a nie rozejdą się w powietrzu? Byłbym wdzięczny za jakiś cynk.
    Pozdrawiam,
    r.

  8. 9

    Kuba said,

    Koooonraaaad, wylądowałeś?;)

  9. 10

    Krysia said,

    Wylądował!
    Pierwszą łączność nawiązałam z nim ok. 13🙂
    A potem widziałam się z Konradem na dworcu w Poznaniu, kiedy się przesiadał🙂

  10. 11

    S4M said,

    Mam nadzieje ze najtrudniejszy i najniebezpiczniejszy odcinek wyprawy: Poznan-Warszawa-Bialystok przebiegl bez wiekszych zaklocen😉

  11. 12

    Loco said,

    Kaman men, my tu przebieramy nogami pol nocy, a ty spisz?

  12. 13

    kkarpieszuk said,

    1. dotarlem do bstoku
    2. nie mam netu w domu mamy, u ktorej bede musial zostac do konca miesiaca. bede wiec pojawial sie gdzieniegdzie sporadycznie, a arty pisal offline
    3 wszelkie relacje (rzutnik, ostatnie dni, minister, powrot) bede wrzucal jak sie napisza🙂
    4. inne zbiorki: dziewczyna z simbafriends zbiera na prezety na gwiazdke dla dzieci, ale nie ma zadnej strony, a ja teraz nie znajde gdzie mam o tym info
    5. generalnie pisal bede dalej, ale z braku netu, dalej w tempie afrykanskim🙂

  13. 14

    kkarpieszuk said,

    ooo, jest juz blog o tej akcji zbiorki dla dzieci

    http://usmiechnaswieta.wordpress.com/

  14. 15

    Czytelnick said,

    No nareszcie jesteś! W Polsce też przecież możesz korzystać z netu przez GRPS, laptopa i ten modem wciąż masz?

  15. 16

    Czytelnick said,

    No i zawsze zostaje też 0202122, albo złapanie jakiejś sieci wifi. W Polsce na pewno łatwiej o dostęp do netu niż w Rwandzie. No i nie jesteś już w Afryce, my nie potrafimy czekać i nie satysfakcjonuje nas „will”😉


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

