Czytasz mnie – wygrywasz

Wortal Afryka.org zorganizował nowy konkurs, w którym do wygrania są książki. Jako, że wygrałem już u nich dwie (a może trzy? Nie pamiętam, dowiem się jak wrócę, bo wysyłają mi je do domu mojej mamy), tym razem już nie biorę udziału, a podzielę się informacjami z Wami 🙂

Książka czeka na Ciebie tutaj. O dziwo nie znam pytania i nie wiem nawet ile książek jest do wygrania (zazwyczaj do tej pory było pięć) bo net mam tak wolny, że strony jeszcze nie widzę. Widzę jedynie, że tytuł książki to kielonek, więc rozwiązanie – według mojego czytnika RSS – powinno być tutaj lub tutaj.

Zgadłem? 🙂 Jak zgadłem to do dzieła. Może Wam się uda. I jeszcze raz polecam dodać sobie Afrykę.org do czytnika i założyć tam konto (wymóg przy udziale w konkursie). Konkursy są tam częste, a jeśli mi się ze środka Afryki udało już dwa razy w nich wygrać, to i Wam się uda 🙂

komentarze 3 so far

  1. 1

    kkarpieszuk said,

    p.s. jak ktos z Was wygra (info przychodzi po kilku dniach) dajcie znac w komentarzu 🙂 bede szczesliwszy 😉

  2. 2

    Mama Beatki said,

    jesteś niesamowity Konradzie:)) niezwykły talent.Powodzenia, powoadzenia.
    Takiego zięcia to bym chciałA:))

  3. 3

    kkarpieszuk said,

    zaczerwienilem sie (pod opalenizna): przyszla tesciowa juz mnie chwali 😉


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

