Patrzcie co narobiliście

Pochwalę się, a właściwie pochwalę Was 🙂

Statystyki odwiedzalności dzień po dniu

Statystyki odwiedzalności dzień po dniu

Wczoraj znów trafiłem na stronę główną Wykopu (powiem szczerze, że naprawde bym się nie spodziewał bo wpis jak to wpis, na pewno napisze jeszcze wiele fajniejszych rzeczy, tylko czasu nie ma) i tak to wyglądało 🙂 Dziękuję wszystkim wykopującym i za wrzucenie mnie tam 🙂

Elementem projektu jest edukacja rozwojowa, czyli zwrotne informowanie Polaków o tym co robie w Rwandzie i jak tutaj jest. Pierwotnie planowałem, że odwiedze kilka szkół i wygłoszę pogadanki dla dzieciaków. Informacja by pewnie dotarła do kilkuset osób. Blog jednak powstał sponatnicznie i widzę, że skuteczność mam o niebo większą 🙂 Odwiedziliście już bloga prawie pięćdziesiąt tysięcy razy, ile to jest klas szkolnych?

Acha, polecam czytać mnie regularnie, polecam dodanie mojego kanału RSS do jakiegoś czytnika (sam używam Google Readera). Stali czytelnicy wiedzą, że co chwila mi się coś przydarza. Dziś na przykład pokopał mnie prąd. Opisze to jednak innym razem.

Komentarzy 5 so far

  1. 1

    Janusz Lis said,

    Gratuluje kolejnego wykopu. Przy okazji moze podrzuce Ci temat do kolejnego wpisu. Przy okazji reportazu dotyczacego spojnosci kulturowo-religijnej Pakistanu zaczalem sie zastanawiac jak ta sprawa wyglada w Rwandzie. Moglbys moze napisac, jak wyglada kwestia podzialow religijnych w Rwandzie… no i oczywiscie jaki to ma wplyw na zycie przecientnego czlowieka 🙂

  2. 2

    Gratuluje,
    jak na taką ilość odsłon dość mało ludzi komentuje, nie wiedzieć czemu.

  3. 3

    Mateusz Karbowski said,

    U mnie blog ma już zagrzane miejsce w czytniku RSS :). Aktualnie, powoli, ale stanowczo Przekopuję się przez starsze wpisy i muszę powiedzieć, że zauroczyła mnie twoja opowieść. Już od jakiegoś czasu marzy mi się wyjazd podobny do twojego, ale na razie chyba na niewiele bym się przydał (dopiero zaczynam drugi rok studiów…).
    Jeśli po powrocie do Polski będziesz szukał słuchaczy, to jestem pewien, że Wydział Humanistyczny UWM przyjmie cię z otwartymi ramionami :).

    PS Pozdrawiam Wykopowiczów i babcię :).

  4. 4

    kkarpieszuk said,

    Janusz: kwestie religijne bede na pewno opisywal bo sa bardzo bardzo ciekawe 🙂 cierpliwosci. ale dzieki za motywacje, bo do opisania tego zbieram sie i zbieram a jakos nie moge. moze teraz przysiade

    Kochaj.swoje.zycie: (akurat kocham swoje zycie) moze sie wstydza, moze nie wiedzą, że można 🙂

    Mateusz: akurat typowy wolontariusz to student ktory robi sobie urlop dziekanski i jedzie gdzies 🙂 nie wzoruj sie mną, ja akurat jestem juz nieco starawy jak na wolontariusza 😉 a co do zaproszenia na UWM to bede trzymal kontakt 🙂

  5. 5

    Janusz Lis said,

    Konrad: w takim razie z niecierpliwością czekam zarówno na wpis dotyczący religii, jak i wszystkie pozostałe. Mam też nadzieję, że jak już wrócisz do kraju będę miał okazję posłuchać Cię na żywo 🙂


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

