A teraz reklama: Afryka.org

Nikt mi za to nie płaci, ale szczerze polecam serwis Afryka.org 🙂 Czytam go od ponad tygodnia, żeby zobaczyć co się dzieje w innych afrykańskich krajach (choć i o Rwandzie pisali z okazji wyborów, więc to także polecam, bo ja po nich nie napisałem nic).

Najlepsze jest jednak to i chyba głównie z tego powodu polecam (choć jakość jest naprawdę dobra), że w przeciągu tego tygodnia vortal zorganizował dwa konkursy, w których pięć pierwszych osób, które odpowiedziały na pytania odnośnie treści vortalu dostało książki związane z Afryką (coś jak mój konkurs pocztówkowy, tylko z większym rozmachem). I ja w obu konkursach wygrałem 🙂

Mam zamiar brać udział w kolejnych, ale trochę mi głupio tak zgarniać wszystkie nagrody. Zapraszam więc do rywalizacji. Moja metoda jest taka, że dodałem sobie do czytnika kanał RSS Afryka.org więc na bieżąco widzę wszystkie artkuły: te z pytaniami jak i te z odpowiedziami. I od razu odpowiadam (trzeba sobie w tym celu wcześniej założyć konto).

Chce mnie ktoś prześcignąć? 😉 (p.s. uprzedzam, że nie wiem czy będą kolejne konkursy, ale podejrzewam, że tak)

1 Response so far

  1. 1

    Pawel said,

    A najfajniejsze jest to że robi go m.in. Mateusz Kasprzak – także z Białego! 😉
    http://www.goldenline.pl/mateusz-kasprzak


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

