Wpadniesz w sobotę do Warszawy?

A może tam mieszkasz? Super.

Więc nie siedź w domu,  a wybierz się na organizowane przez MSZ Forum Polskiej Pomocy Rozwojowej. Jak chcesz się dowiedzieć w jaki sposób Polska pomaga krajom rozwijającym się, jak to się dzieje, że tacy wolontariusze jak ja jadą pomagać do Rwandy i innych krajów i mają super przygody, poznać organizacje do których możesz dołączyć i też gdzieś być może wyjechać lub pomagać w inny sposób, to będzie to chyba niepowtarzalna okazja.

Forum jeśli dobrze rozumiem jest pod gołym niebem na Krakowskim Przedmieściu, zaczyna się o godzinie 11:00, a pozostałe szczegóły znajdziesz na specjalnej stronie.

W programie tańce, darmowa afrykańska wyżerka, koncerty (w tym mój nieco ulubiony NRM) i wiele innych atrakcji. Być może wystawiająca się tam moja organizacja – Centrum Współpracy Rozwojowej – będzie próbowała na żywo się łączyć ze mną. Jeśli oczywiście będę miał prąd i Internet 😉

komentarze 4 so far

  1. 1

    Krysia said,

    Mam nadzieję, że będziesz miał internet i prąd 🙂

    Pozdrawiam 🙂
    w drrodze do Warszawy 😉

  2. 2

    Janusz Lis said,

    Wielce zaluje, ze nie napisales wczesniej. Pozostaje mi miec nadzieje, ze na trzecie forum nie bedzie trzeba dlugo czekac 🙂

  3. 3

    kkarpieszuk said,

    podejrzewam ze forum jest doroczne 🙂

  4. 4

    Krysia said,

    Tak, organizowane jest co roku.
    Piszę skostniałymi już z zimna palcami… z Krakowskiego Przedmieścia 😉


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

