Ułatwienia na blogu

Wprowadziłem dwa ułatwienia dla czytelników.

  1. Jeśli ktoś ma problemy z regularnym sprawdzaniem co nowego napisałem na blogu, może być informowany mailem, gdy tylko pojawi się mój jakiś nowy wpis. Znajdź w prawym panelu (teraz jest na samym dole, ale może przeniose to gdzieś wyżej) sekcję o tytule „Informuj mnie o aktualizacji bloga”, kliknij w link pod nią, a nowym okienku podaj adres email, na który chcesz otrzymywać aktualizacje oraz przepisz kod zabepieczający z obrazka. Potem odbierz email weryfikacyjny i kliknij w odnośnik w nim. O tej pory gdy tylko coś napiszę na blogu, dostaniesz mail z informacją o tym.
  2. Jeśli jesteś zupełnie nową osobą na tym blogu i chcesz nadrobić zaległości, stworzyłem specjalną stronę „W poprzednich odcinkach”. Będę tam krótko streszczał co już się wydarzyło i zostało opisane w tym blogu.
