Zaginął Mateusz Świerczek

Przed chwilą dostałem tak elektryzującego maila, że aż nie mogłem uwierzyć. Myślałem, że to kolejny łańcuszek szczęścia, ale po kontakcie z jego siostrą wiem, że niestety tak nie jest.

Mateusz Świerczek Mateusz Świerczek, jeden z wolontariuszy Polskiej Pomocy, którego poznałem na szkoleniu w MSZ, zaginął 7 czerwca, najprawdopodobniej w Tatrach lub w drodze z Krakowa do Zakopanego 😦 Od tego czasu nie wiadomo co może się z nim dziać.

Rodzina Mateusza stworzyła stronę, na której można dowiedzieć się więcej o całej sprawie. Jej adres to http://mateusz-swierczek.friko.pl/. Znajdują się tam także informacje kontaktowe – jeśli ktoś wie co może się dziać z Mateuszem, proszę z nich skorzystać.

Jeśli ktoś z Was był ostatnio w górach, mieszka w ich okolicach lub w góry się wybiera, na stronie może znaleźć ulotkę z informacją o zaginięciu Mateusza. Proszę ją wydrukować i powiesić na szlakach turystycznych lub w schroniskach. Także jeśli macie znajomych w Zakopanem, przekażcie im informację o całej sprawie. Każda pomoc myślę, że się przyda.

Mateusz Świerczek miał za trzy tygodnie wylecieć na wolontariat do Ghany, gdzie pomagałby w domu dla chłopców ulicy. Mam nadzieje, że tak się stanie.

Aktualizacja: Mateusz najprawdopodobniej już się znalazł.

Aktualizacja: Odnaleziono ciało Mateusza 😦

komentarzy 13 so far

  1. 1

    Judyta said,

    Nie mogę uwierzyć. Konrad, to prawda? Czekam na informację gdybyś się czegoś dowiedział.

  2. 2

    kkarpieszuk said,

    jejcia, czy Wy nie czytacie maili jakie miedzy soba wymieniamy? 🙂 informacja niestety jest prawdziwa 😦 mail przyszedl do mnie od Zosi wczoraj przed polnocą

  3. 3

    karola said,

    niemożliwe 😦 … czy możemy coś jeszcze zrobić pomijając plakaty i ulotki?

  4. 4

    karola said,

    a ja nie dostałam tego maila……

  5. 5

    kkarpieszuk said,

    faktycznie, nie zauwazylem ze maila dostalem tylko ja…
    juz rozeslalem informacje do Was wszystkich

  6. 6

    Mateusz Łódź said,

    Rozesłałem wieści po moich znajomych w Krakowie i Zakopanem…póki co jest cisza…jutro wybieram się do Zakopanego i dalej na południe, może na miejscu będę mógl zrobić coś więcej…

  7. 7

    Mateusz Łódź said,

    Znalazłem Mateusza…według informacji sprzed paru dni TOPR przetransportował go do szpitala w Zakopanem. Dalej nic nie wiem oprócz tego, że miał kilka poważnych obrażeń.

  8. 8

    Mateusz Łódź said,

    okazała się to jednak błedna informacja:(

  9. 9

    […] &#183 Tagged ghana, mateusz świerczek, tatry, zaginiony, zakopane Wygląda na to, że cała historia kończy się właśnie w miarę dobrze: właśnie zadzwonił do mnie kolega (możecie go zobaczyć […]

  10. 10

    Ewa said,

    Napiszcie proszę czy Mateusz już się odnalazł? Nie znam go osobiście, ale słyszałam o jego wolontariackiej działalności,a dzisiaj wchodząc na „naszą klasę ” dowiedziałam się o zaginięciu. Proszę o aktualną informację na jego temat.Mam nadzieję że sprawa zakończy się pomyślnie, trzymam kciuki za niego.

  11. 13

    […] statystyki tego bloga i widzę, że wiele osób trafia tu szukając informacji o Mateuszu; ale nie tylko dlatego umieszczam tu ten wpis. Z Mateuszem znałem się krótko, ale to w jakich […]


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

