Trochę jakby w telewizji

Wybaczycie mi, że wczoraj nic nie pisałem? Jak wspomniałem w piątek, sobota to był mój dzień urodzin. Wizyta prezydenta, premiera, telefon od królowej brytyjskiej i paczka kubańskich cygar przesłana FedEx-em od samego Fidela Castro; tylko Bush tym razem zapomniał o mnie (You forgot Poland, Mr Bush!). To na tyle dużo wrażeń, że nie miałem już czasu zająć się niczym innym.
(Tak naprawdę cały dzień przesiedziałem zasmarkany w pościeli, a wieczorem przed telewizorem nafaszerowany gripeksami i sokiem z cytryny, ale prawda, że powyższe brzmi lepiej?)

Mateusz! Judyta! Dlaczego nie uprzedziliście, że będziecie dziś w Wiadomościach TVP?! 🙂

Mateusz w Wiadomościach
Kadr z dzisiejszych Wiadomości: Mateusz przygotowuje się do wyjazdu

Oglądam sobie z nudów dzisiejsze Wiadomości o 19.30 i w 14 minucie (mniej więcej) widzę reportaż o Wolontariacie Polska Pomoc 2008! W kilku dość zwięzłych scenach opowiedziano na czym on polega, co będziemy robić za granicami i co nas tam czeka. Między innymi pokazano Judytę i Mateusza, których poznałem na szkoleniu, jak przygotowują się do wyjazdu. Trzymam kciuki! Jadą chyba jako pierwsi z nas wszystkich, bo już 27 czerwca, jeśli nie mylę dat. Ich cel wyjazdu to Armenia.

Zresztą całość można już obejrzeć na stronie iTVP. U mnie niestety filmy na iTVP się fatalnie tną i nie da się ich oglądać (Linux openSuSE, Firefox 2.x, wtyczka video VLC), zatem mam pytanie czy ktoś potrafiłby to ściągnąć i przerobić na jakieś .avi czy .mpeg?

Tak przy okazji to jeszcze nie koniec „ocierania się” całej akcji o media. Jesienią do wolontariuszy przyjedzie radiowa Trójka i będzie nadawać całodzienne relacje w ramach dobrze Wam zapewne znanego cyklu „Trójka przekracza granice”; koleżanka z suwalskiego Radia 5 powiedziała, że być może zagoszczę jakoś na ich antenie. Jak będę wiedział coś więcej, będę informować za wczasu (nie tak jak Mateusz i Judyta ;> )

Co jeszcze u mnie? Niestety żadnych postępów. Rozmawiałem dziś przed chwilą na GG z Krysią – moją koordynatorką od strony polskiej – na temat braków sprzętowych (muszę na wyjazd mieć laptop i aparat cyfrowy, a na razie nie wiem skąd to wziąć) i może coś wymyśliliśmy. Ale o tym wkrótce. Chyba, że już teraz ktoś z czytających jest w stanie zasponsorować taki zakup lub wypożyczyć na czas mojego pobytu w Rwandzie, to bardzo proszę o kontakt. W komentarzach lub pisząc do mnie maila na kkarpieszuk – małpa – gmail.com.

p.s. Udało mi się nagrać telefonem komórkowym odpowiedni fragment powtórki Wiadomości na TV Polonia o 1:30 w nocy (znów wraca moja bezsenność):

Komentarzy 6 so far

  1. 1

    . said,

    może zrobią film sensacyjny z waszym udziałem 😛

  2. 2

    Wojteks said,

    telewizja telewizją – wszedłem pierwszy raz na bloga i widzę że się nieźle postarałeś – kolorki ładne, blog rozbudowany i taki … estetyczny – fajnie to wygląda

  3. 3

    Judyta said,

    Już się usprawiedliwiam. Wiedziałam, że będziemy w tv, ale kiedy to już nie bardzo, więc sama tego nie widziałam… ani moi rodzice (i ciągle mi to wypominają…).
    A! w pierwszym akapicie napisałeś „Między innymi pokazano Judytę i Tomasza, których poznałem na szkoleniu, jak przygotowują się do wyjazdu.” ten Tomasz to efekt zamierzony? Bo nie wiem co na to MATEUSZ…

    Pozdrawiam

  4. 4

    kkarpieszuk said,

    Tomasz, Mateusz… wystarczy literki przestawic 😉
    a tak powaznie to sorry, nie wiem jak mi to wyszlo 🙂 juz poprawilem

  5. 5

    […] kończy się właśnie w miarę dobrze: właśnie zadzwonił do mnie kolega (możecie go zobaczyć w tym wpisie na blogu), że udało mu się ustalić i potwierdzić, że Mateusz Świerczek przebywa w szpitalu w […]

  6. 6

    Judyta said,

    Nie szkodzi, mi to nie przeszkadza… Przecież wszyscy wiemy o kogo chodzi 🙂
    Tylko tak dla ścisłości napisałam, mam takie zboczenie, że się czepiam literek…


Comment RSS

Możliwość komentowania jest wyłączona.

